بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران

بهترین متخصص ارتودنسی در شمال تهران

یافتن یک ارتودنتیست خوب می تواند کارسختی برای بیماران باشد، مخصوصا اگر اولین بار باشد که تصمیم به درمان ارتودنسی داشته باشید، مهم است که بدانید، دنداندپزشکان یکسان نیستند و دارای مهارت های متفاوتی هستند. بنابراین قبل از آن که ارتودنسی را آغاز کنید، درباره بهترین متخصص ارتودنسی تحقیق کنید.در ادامه مطلب مهم ترین فاکتورهایی که یک ارتودنتیست خوب باید داشته باشد و همینطور نحوه پی بردن به تخصص وی را شرح داده ایم.

قبل از انجام ارتودنسی باید از بیماران ارتودنسی و کیفیت نتایج بدست آمده  و میزان رضایت آن ها تحقیق کنید.

فاکتورهای مهم یک ارتودنتیست خوب

در زیر فاکتورهایی جهت تشخیص ارتودنیست خوب آورده شده است که با دانستن آن ها به راحتی می توانید برای انجام یک ارتودنسی موفق اقدام کنید.

تخصص ارتودنسی: ارتودنتیست خوب فردی است که تمایل زیادی به کسب دانش و علم روز در زمینه تخصص و مهارت خود دارد. مانند هر زمینه ی دیگری ، تکنولوژی های جدیدی در زمینه ی دندانپزشکی ورود کرده و در حال پیشرفت است. بنابراین متخصصین ارتودنسی نیز باید به دنبال یادگیری اختراعات و تکنولوژی های روز باشند.

بنابراین ، این ویژگی مهم است که ارتودنتیست علاوه بر داشتن تخصص ارتودنسی ، آمادگی برای درک فناوری جدید را نیز داشته باشد.

علاقه ارتودنتیست: دکتر ارتودنسی که به کار و حرفه خود علاقه دارد، نتایج بسیار متفاوتی نسبت به دیگر ارتودنتیست ها ارائه می دهد ، زیرا داشتن علاقه و تمایل باعث می شود فرد از ارائه خدمات در حرفه خود خسته نشده و بهترین هارا ارائه دهد تا تجارب فراوانی کسب کند.

شنونده خوب : بیماران زمانی که مخصوصا برای اولین بار برای درمان ارتودنسی و دیگر درمان های دندانپزشکی مراجعه می کنند، ممکن است دچار نگرانی و اضطراب باشند، و گرفتن اطلاعات و مشاوره با دندانپزشک و ارتودنتیست در آرام کردن آن ها بسیار موثر است.ارتودنتیست خوب به سوالات و درخواست های بیماران توجه کرده و با آرامش ، نحوه کار را به طور کلی توضیح خواهد داد و در شنیدن حرف های بیمار صبور است.

خصوصیت زیبایی شناختی دکتر ارتودنسی: اگر چه ارتودنسی یک کار درمانی است، اما از مهم ترین نکات آن ایجاد دندان های مرتب و لبخندی زیبا است، بنابراین یک متخصص ارتودنسی علاوه بر مهارت در تکنیک های ارتودنسی باید مهارت های هنری و زیبایی شناسی را در ایجاد دندان های مرتب و زیبا به کار برد.

ایجاد حس اعتماد : دندان از گران بها ترین اجزای بدن است، بنابراین نمی توان این کار حساس را به هر فردی سپرد و باید میزان نسبی اعتماد از نحوه انجام ارتودنسی و مهارت فرد و حتی تجربه وی در ارتودنسی داشته باشید.

چگونه متوجه شویم کار یک ارتودنتیست خوب است؟

برای تحقیق درباره فاکتورهای نام برده شده، راه هایی وجود دارد که در زیر به اختصار به آن ها خواهیم پرداخت :

آیا دندانپزشکم متخصص ارتودنسی است ؟ چگونه متوجه شوم؟

فردی که ارتودنسی انجام می دهد باید تخصص در ارتودنسی داشتته باشد و برخی از روشهای ارتودنسی مانند ارتودنسی ثابت در دوره های دندانپزشکی عمومی آموزش داده نمی شود، و حتما فرد باید دوره آکادمیک و دوره های تخصصی ارتودنسی را گذرانده باشد، و برای پی بردن به این مهم، می توان به سایت نظام پزشکی مراجعه کرد و در قسمت متخصص ارتودنسی به دنبال ارتودنتیست خود باشید و اطمینان حاصل کنید.

میزان تمایل و شنونده خوب بودن در ارتودنتیست نیز از نحوه برخورد و صبر دندانپزشک کاملا قابل مشاهده است و باعلاقه این کار را انجام خواهد داد.

چگونه از مهارت و تجربه ارتودنتیست آگاه شویم؟

از طریق مشاوره با ارتودنتیست وهمینطور مصاحبه با بیماران قبلی دندانپزشک و درنهایت نمونه کار یک ارتودنتیست خوب، می توان به صورت نسبی از میزان مهارت و تجربه و کیفیت کار دندانپزشک اطلاعات بدست آورد.

تعدادی از نمونه کارهای ارتودنسی دکتر محمود هاشمی :

چگونه به یک ارتودنتیست اعتماد کنیم؟

زمانی که از وجود فاکتورهای دیگر اطمینان حاصل کردیم و همینطور بعد از یک مشاوره با ارتودنتیست مربوطه، خواهیم فهمید با یک متخصص حرفه ای در ارتودنسی رو به ور هستیم و می توانیم به راحتی دندان هایمان را به وی بسپاریم.

دکتر سیدحامد محمود هاشمی متخصص ارتودنسی می باشند. جهت دریافت مشاوره از دکتر محمودهاشمی بهترین متخصص ارتودنسی با شماره های 02122926230 تماس حاصل نمایید، همچنین شما عزیزان می توانید از پیج اینستاگرام دکتر محمودهاشمی دیدن فرمائید.

خوب است وقت خود را برای پیدا کردن ارتودنتیست باتجربه و قابل اعتماد بگذاریم و به هرفردی که تنها ادعای انجام ارتودنسی را دارد اعتماد نکنیم، و برای این کار مهم که نیاز به صرف وقت دارد و همینطور تاثیر زیادی در زیبایی و سلامتی دارد ، باید بررسی های لازم را انجام دهیم تا در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت، درمان ارتودنسی صورت گیرد.

مقالات مرتبط:

درمان ارتودنسی ثابت

ارتودنسی کودکان

پاسخ